miercuri, 21 februarie 2018

Dragobete ca pe vremuri

Hello girls!

Ştiu că Ziua de Dragobete anul acesta pică sâmbăta si aproximativ toate vrem să ieşim din casă, să fim duse la restaurant, la munte sau la film.

Dacă vreţi ca voi să vă surprindeţi partenerul, vă recomand ceva ce am făcut eu de Valentine's Day.

Eu sunt plecată din Bucureşti pe 24, aşa că noi am sărbătorit pe 14 Februarie Ziua Îndrăgostiţilor.

Pentru 14 Februarie am avut o grămadă de planuri: să mergem la 50 de Umbre ale lui Grey, să mergem la un restaurant sau la Therme. Ce credeţi că am făcut?

Iubitul meu a terminat munca mai devreme în ziua respectivă şi am făcut câteva aperitive rapide şi drăguţe. L-am aşteptat cu lumânări şi un vin spumant. Bineînţeles că la noi comunicarea în ziua respectivă nu a existat prea mult pentru că atunci când a ajuns acasă mi-a spus: "Iubita mergem la un restaurant unde o să îţi gătesc eu."

Da, adică am făcut mâncare degeaba. Nu ştiu cum sunteţi voi sau cum e la voi, dar la noi ce nu se mănâncă pe moment nu se mai mănâncă.

Dar iubitul meu a mancat foarte multe şi cu poftă. Am făcut bruchete cu roşii şi usturoi, sărăţele cu muşchi afumat şi caşcaval şi ciuperci umplute.



Dacă vreţi vreodată să faceţi ce am făcut şi eu vă las reţetele:



Bruchete cu roşii şi usturoi:




INGREDIENTE

o baghetă

3 roşii 

un căţel de usturoi

busuioc sau pătrunjel

2 linguri ulei de măsline 

sare 

piper




Am cumpărat o baghetă de la Kaufland, o tăiaţi feliuţe ca în poze, nici foarte groase nici foarte subţiri. Am pus toate feliile în cuptor la 180-200 de grade, 10 minute, ca să se rumenească.
Între timp am tăiat usturoiul, l-am pisat si l-am făcut ca o pastă cu ulei, foarte puţin, şi sare, după gust. Am tăiat roşiile cubuleţe.
Am scos tava din cuptor cu feliile de baghetă şi le-am uns cu usturoiul pastă, apoi am rus cubuleţele de roşii, sare şi piper pe deasupra.
Se stropesc feliile cu ulei şi le mai băgăm la cuptor 5-10 minute. Apoi în ultimele 2 minute punem pe deasupra busuiocul sau pătrunjelul.
ATENŢIE:
Dacă puneţi busuioc să nu stea mai mult de 2 minute în cuptor.

Sărăţele cu muşchi afumat şi caşcaval


INGREDIENTE
200 g aluat foietaj (1/2 pachet)
150 g muşchi de porc afumat
70 g caşcaval Delaco
1 ou
sare
mac



Aluatul se dezgheaţă.
Se întinde foaia de foietaj si se taie făşii de 3-4 centimetri.
Oul se bate bine şi se ung fâşiile cu el.
Se presară caşcaval ras pe toată suprafaţa.
Se pun feliile de muschi sau bacon peste caşcaval pe fiecare fâşie şi se rulează cât mai strâns sub formă de spirală.
Se pun într-o tavă cu hârtie de copt şi se ung cu oul bătut.
Se presara cu sare şi mac.
Se introduc la cuptor preîncălzit la 180 de grade timp de 20-30 de minute.

Ciuperci umplute


Ingrediente
300 gr ciuperci
mărar
pătrunjel
puţină margarină
caşcaval
sare şi piper


Se rup codiţele şi se decojesc ciupercile.
Se spală ciupercile şi codiţele, iar după aceea se toacă codiţele, mărarul şi pătrunjelul şi se amestecă cu sare şi piper. Se pun ciupercile într-o tavă, punem cu o linguriţă putină margarină, se pune o bucată de caşcaval şi apoi amestecul de ciuperci cu mărar şi pătrunjel. Se lasă până se topeşte margarina şi sau înmuiat ciupercile.


Seara am fost la un restaurant din Bucureşti.
Iubitul meu a gătit pentru mine în restaurant.
Mi-a făcut o vită cu legume sote foarte bună.









 Vă pup şi vă pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...