luni, 20 noiembrie 2017

Bloggers Lan Party a XVI ediţie, prima pentru mine.

        Prima ediţie a avut loc în data de 1 Decembrie 2012, de atunci bloggerii şi cititorii lor aşteaptă fiecare ediţie Bloggers Lan Party pentru că este un loc plin de oameni minunaţi, cu voie bună, un loc unde îţi faci mulţi prieteni, faci multe poze, rămâi cu amintiri frumoase şi mai ales petreci multe ore jucând diferite jocuri.
        A 16-a ediţie a avut loc în data de 11 Noiembrie, la Berăria H în Bucureşti. Fiind primul an pentru mine nu prea am ştiut ce aşteptări să am. M-am trezit târziu, aveam alte planuri la ora 10 când a început evenimentul şi am ajuns acolo la ora 14:30 când toţi oamenii erau la masă. M-am distrat, dar nu la fel ca cei care au venit de dimineaţă şi s-au înscris la jocuri pentru a câştiga diferite premii. Sunt sigură că la următoarea ediţie o să fiu prima persoană care va deschide uşa localului unde va avea loc evenimentul, asta ca să nu mai pierd nimic.

De ce am avut parte la acest eveniment? 

De super experienţe!!

1. Turneu de Playerunknown’s Battlegrounds - la care eu nu am participat, dar am admirat cum oamenii s-au distrat în echipe de câte patru. Îmi place foarte mult lucrul în echipă şi mă bucur că la acest eveniment nu s-au promovat doar jocuri single player.
2. Turneu de Hearthstone by TP-Link

3. Activity adult version
4. Catan
5. Turneu de FIFA18 1 vs 1 pe Play Station
6. Mega experienţă VR -  Jocurile au o grafică foarte frumoasă. Mediul realităţii virtuale chiar te impresionează pentru că efectiv te vei rupe de realitate şi experimentezi un univers paralel. Am testat un joc cu război spaţial. A fost demenţial pentru că îţi vedeai mâinile în joc, ţineam arma cu mâna, dacă dădeam drumul la mână scăpam arma, mă puteam teleporta oriunde voiam, luam gloanţele din aer cu mâna. Am mai văzut un joc în care te puteai căţăra, dar mi s-a părut destul de greu.

7.Mortal Kombat
8.Bitdefender Safe Space(joc Spaceteam -echipe de 4- pe mobil) - mi-a plăcut foarte mult acel safe space pentru că te liniştea fizic şi psihic.

9. Concurs pentru toti participanţii la Bloggers Lan Party, premiul fiind Monitor 27” LCD Lenovo
10. After party
            Pentru ediţiile următoare vă las câteva link-uri unde sunteţi la curent cu toate informaţiile şi vă garantez ca dacă veţi participa nu o să vă pară rău.

https://bloggerslanparty.ro/

https://www.facebook.com/BloggersLanParty/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...