marți, 17 octombrie 2017

Gala Atipic Beauty, singura gală la care particip cu drag



        Este al doilea an în care am participat la Gala Atipic Beauty şi nu mă mai satur de ea. De la an la an, modelele de viaţă îmi ajung la suflet, mă surprind pentru că sunt eroine şi eroi care au luptat şi continuă să lupte pentru viaţa lor. Un eveniment emotionant ajuns la a-14-a editie, care transmite un mesaj puternic: frumusetea e in noi, nu in aparente! Modelele in scaune rulante au defilat alaturi de vedete din televiziune, muzica, sport. Gala demonstrează an de an că dizabilitatea nu este un motiv să nu traieşti frumos, demn şi normal.



Ca şi în ceilalţi ani, a fost vorba despre un spectacol de modă inedit, iniţiat de Magda Coman, găzduit de Andreea Marin şi sprijinit de Alin Gălăţescu.

Celebrităţile care au acceptat invitaţia Atipic Beauty sunt: Anca Ţurcaşiu, Adina Halas, Diana Bart, Cristina Cioran, Tily Niculae, Crina Matei, Adelina Pestriţu, Mihaela Călin, Irina Mohora, Camelia Bălţoi, Camelia Căpitanu, Ilinca Obădescu, Mădălin Ionescu, Ciprian Marica, Daniel Osmanovici, Alexandru Constantin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...