miercuri, 10 mai 2017

Review Adidas Adipure

 Hello girls!

       Vreme posomorâtă, ploioasă, nici măcar o rază de soare, însă acest lucru nu îmi strică energia și veselia. Din contră, vremea rea mă inspiră mai mult decât vremea însorită care mă face să ies afară din casă și să-mi ocup timpul cu altceva înafară de blogging. Astăzi am primit câteva produse din gama Adidas să le testez. Brand-ul Adidas și-a extins cu ceva timp în urmă gama de deodorante cu noile Adidas adipure, dar nu au fost prea promovate deoarece sunt specifice vremii calde. Adipure este primul deodorant antiperspirant cu 0% săruri de aluminiu și 0% alcool, pentru performanță pură și pielie catifelată. Datorită formulei revoluționare cu particule absorbante cotton-tech și 0% săruri de aluminiu, adipure garantează protecție anti-perspirantă dovedită, de 48h, în timp ce pielea nu suferă reacții adverse.




  Mirosul nu este foarte puternic, nu l-am găsit atât de impresionant și de bun, nu are o durată lungă (nu durează nici o oră), iar în timp ce deodorantul spray este pulverizat nu se simte un miros anume. Deodorantul ofera protecție de 48h fiind creat special pentru o persoană sportivă sau omul de afaceri foarte ocupat și stresat.


Stilul și designul: designul sticlei deodorantului nu este atât de atractivă. Arată foarte simplu și nu impresionează clientul să cumpere acest produs.

Preț: este accesibil oricui.

MARE MINUS: Pătează hainele negre, lasă urme albe.

Adidas a oferit întotdeauna produse de bună calitate, dar în deodorant nu am găsit niciodată același lucru și afirm cu tărie că deodorantele au o calitate proastă. Există multe alte mărci de deodorante disponibile pe piață unde putem obține un efect mult mai bun și de lungă durată cu miros bun, cu mai multă sigurantă în loc de Adidas.



Gama adipure conține și gel de duș atât de damă căt și bărbătesc.


Gelul de duș adipure are o formulă cu 0% săpun și 0% colorant, este îmbunătățit cu un complex hidratant avansat Cotton Tech, ce ajută pielea să fie fină și hidratantă. Linia gelurilor de duș Adidas ajută la menținerea echilibrului natural al pielii. Ph-ul este echilibrat.
Gelul de duș bărbătesc are o formulă 3în1- Corp, Păr, Față.
Mirosul este la fel ca la deodorante, nu exista, nu persista pe corp.
Sticla arată interesant ca model.
Pretul este accesibil.
Dezavantaj: Trebuie folosit doar în duș, în cadă lasă urme stil cremă.


După ce am testat gama adipure, am încercat și deodorantul Adidas pentru femei cool&care, un deodorant stick, fresh, cu 0% alcool, și protecție 48 de ore.


Aspectul este foarte interesant, finuț, mirosul este plăcut, fresh, și rămâne o durată îndelungată.
Nu lasă urme albe, oferă o piele catifelată. Il recomand imediat după epilare pentru că nu irită pielea.
Toate produsele despre care v-am vorbit se găsesc în magazine, dar și online.

Un comentariu:

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...