miercuri, 10 mai 2017

Esmara Lingerie de la Lidl


Hello girls!

 Noi femeile ne pregătim intens de vară. Cumpărăm o grămadă de haine, accesorii, creme, sandale, costume de baie. Îmi place ideea că trebuie să ne cumpărăm haine lejere subțiri, că trebuie să avem costume de baie colorate, dar noaptea, după o zi la piscină ne băgăm în pijamale și dormim. Ne trezim transpirate și nici măcar geamul de la balcon nu ne mai ajută. Un somn liniștit și odihnitor depinde de o mulțime de factori. Unul dintre ei este imbrăcămintea pe care o porți în timpul nopții.
Este nevoie să te simți bine în ceea ce porți, să alegi mărimi potrivite, pielea să poată respira în voie. Materialele din care vor fi confecționate pijamalele vor trebui să fie cât mai moi, cât mai fine, de preferat bumbacul, țesăturile sunt mai rezistente dacă se utilizează acest tip de material.

Dacă și voi vă gândiți la asta și sunteți în căutarea unor piese noi atât de pijamale cât și de lenjerie intimă esmara de la Lidl vine cu o gamă nouă și elegantă.

Am fost de fapt foarte șocată de cât de accesibilă este gama esmara. Fiecare piesă este la preț începând cu 10 lei, ceea ce este uimitor la cât de frumoasă este colecția. 

 Chimonoul din satin mi-a luat ochii instant pentru că ador materialul mătasos, culoarea este foarte elegantă și calitatea este foarte bună.


Una din piesele mele preferate din colecție este setul Chemise&Thong, format din maieu și o pereche de bikini foarte sexy. Detaliile din spate arată uimitor, iar dantela il face foarte interesant. Imi place foarte mult cum se așează dantela pe coapse. Materialul este același deci nu poți transpira cu siguranță.




 Pe lângă haine de dormit am găsit în această colecție și dress-uri foarte elegante. Modelul este peste genunchi, cu dantelă și un strat de silicon rezistent la alunecare. Sunt foarte confortabile și senzuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...