miercuri, 29 martie 2017

Schwarzkopf Color Expert cu Omegaplex


                   

           Voiam de mult să fac o schimare părului meu și nu eram hotărâtă dacă să mă vopsesc la salon sau acasă. Nu prea mă pricep să aleg nuanța pentru că părul meu este vopsit în două culori. Spre norocul meu m-am înscris pe site-ul BuzzStoreRomânia, unde poți participa la diferite campanii de testare. Am fost norocoasă și am primit coletul într-o săptămână. Eu am ales să testez nuanţa Blond Perlat 10.21. Am ales această nuanță sperând să-mi deschidă culoarea părului. Nu pot să spun că aveam speranţe să-mi repare părul pentru că era foarte ars fiind în ultimele 5 luni decolorat de doua ori.

          Am primit coletul care fiind defapt un megakit pentru vopsitul acasă – 2 cutii Schwarzkopf Color Expert, 3 pensule pentru întinderea vopselei, pensule și vouchere pentru prietene, un recipient pentru amestecarea acesteia și câteva sfaturi care să mă ajute să obțin un păr super.
           

           Noua vopsea cu Omegaplex oferă culoare rezistentă în timp, acoperire perfectă a firelor albe şi un păr vizibil sănătos. Datorită acestei tehnologii revoluționare, Color Expert oferă cu 90% mai puține fire de păr rupte

           Color Expert este o vopsea de păr permanentă care oferă îngrijieşte și protejează micro-legăturile din interiorul firului de păr în timpul colorării iar după aceasta, sigilează culoarea și-i redă intensitate de lungă durată. Color Expert cu OMEGAPLEX asigură părului o culoare intensă şi de durată.

           Gama Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX este disponibilă în 20 de nuanțe seducatoare,de la blond suprem până la negru intens. Se găsește deja în magazine.



           Având părul destul de lung și în două culori pe mine m-a ajutat mama mea să mă vopsesc. Se recomandă să folosiți un prosop pentru a nu vă păta hainele, însă eu am folosit un tricou vechi pe care l-am aruncat după. Părul nu trebuie să fie proaspăt spălat.


         Am folosit doar o cutie pe partea blondă a părului meu. Partea de sus nu o vopsesc fiind culoarea părului meu natural.

         M-au fermecat recipientele din cutie pentru că nu am mai văzut 3 elemente pentru o vopsea de păr. Pe lângă decolorant și crema colorantă am regăsit în cutie serum impotriva ruperii parului, care se mixeaza cu crema coloranta.


         Am stat aproximativ 40 de minute cu vopseaua pe păr, părul fiind prins doar jumătate. În tot acest timp am putut să stau pe Facebook/Instagram liniștită neavând vreun disconfort.

        
         Mi-a plăcut foarte mult că vopseaua are doua tratamente reparatoare. Una imediat după vopsire si a doua se folosește după 3 săptămâni. Vreau să vă spun că am simțit imediat schimbarea. Părul meu nu putea fi pieptănat înainte imediat după spalare, se încurca. Acum este super mătăsos.


                                                        Sunt foarte mulțumită de schimbare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...