joi, 16 martie 2017

Prima schimbare făcută primăvara

          Hello girls! Ştiţi momentul acel când pielea ta cere naturaleţe? Al meu cum simte prospeţimea primăverii devine mai umed, trebuie să schimb fondul de ten, blush-ul şi highlighter-ul. Acum vine întrebarea: OK, dar cum aleg fondul de ten? Sfatul meu? Testaţi fetelor! Acesta este rolul testerelor pe care le găsiţi în diferite reviste, în magazine; Sephora, Douglas, DM, MAC, Marionnaud.
         Toată iarna am folosit fondul de ten corector DERMABLEND de la VICHY (http://www.vichy.ro/teint-peau/FOND-DE-TEN-CORECTOR-ACOPERIRE-16H-DERMABLEND/p17280.asp). Îi oferea tenului un aspect mat, dar natural şi corecta imperfecţiunile (cearcăne, roşeaţă). Odată cu venirea primăverii a trebuit să-l schimb deoarece a devenit umed şi nu mai accepta un fond de ten cu o acoperire destul de groasă. 
         Nu dispuneam de foarte mulţi bani pentru că a fost perioada Mărţior, Ziua Femeii. Aşadar, am mers cu prietenul meu în DM să testez şi să-mi găsesc un fond de ten cu o acoperire fină. Am găsit fondul de ten de la RIMMMEL LONDON Match Perfection (http://www.1001cosmetice.ro/produs/rimmel-london-match-perfection-fond-de-ten). Este un produs care nu încarcă faţa, nu se imprimă pe gene-căutam de ceva timp un astfel de fond de ten pentru că eu am extensii de gene fir cu fir şi de obicei fondul de ten mi le murdărea. Fondul de ten dispune de 6 culori de la Ivory până la Natural Beige.

         Problemă rezolvată?

                 Sigur că nu. Cauza? 

         Produsul pe care voiam să-l achiziţionez era la preţul de 50 de lei. M-am învârtit, m-am uitat după ceva la fel de bun şi mai ieftin, dar nimic. Prietenul meu mi-a spus să-l cumpăr dacă mă grăbesc, iar daca nu să-l mai caut pe internet, prin magazine. Nu era nici o grabă aşa că i-am urmat sfatul. URMAŢI SFATUL IUBIŢILOR VOŞTRII!
         A doua zi am intrat pe http://www.1001cosmetice.ro şi am găsit acelaşi fond de ten la preţul de 27 de lei. Am mai cumpărat un produs pentru că minimul de comandă trebuie să fie 40 ron. Deci două produse la preţul de 50 de lei. Da, am plătit 8 lei coletul. Cert este că s-a meritat.
         Prin acest articol nu am vrut să fac reclamă proastă magazinului DM pentru că achiziţionez la rândul meu multe lucruri de la ei deoarece au nenumărate oferte. Am vrut doar să vă învăt cum să alegeţi cel mai bun fond de ten. Vă recomand să nu cumpăraţi imediat pentru că cel mai bine este să vă uitaţi şi prin alte magazine sau pe diferite site-uri pentru că preţurile variază. 
     

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...