miercuri, 22 martie 2017

Cutia mea de răsfăţ DM

             În data de 8 martie, DM au lansat pe pagina de facebook un concept de-abia adus la noi, aşa numita "Cutia mea de răsfăţ". Cutiile au fost 1000 la număr şi trebuia să te înscrii, pe un link postat de ei, completând un formular. Cutiile de răsfăț pot conține produse de îngrijire personală și produse cosmetice mărcile: Balea, ebelin, Nivea, Max Factor, Bourjois, Catrice,  Rimmel, Miss Sporty etc. Cutiile au fost la preţul de 40 de lei şi s-au epuizat imediat.
            Pe 20 am intrat în posesia ei. Eram foarte curioasă pentru că singurele informaţii erau că acele cutii diferă, dar au toate 7 produse.
            Mi-a plăcut ideea, au meritat banii, iar produsele au fost împachetate foarte frumos.

  1. Mască de la Balea
  2. Pouch pentru pensule de la Ebelin
  3. Cremă de faţă şi corp Nivea Intensive Care
  4. Gel de duş spumă Nivea Silk Mousse
  5. Şampon Nivea HairMilk
  6. Rimel Miss Sporty REALLY ME!
  7. Cremă de picioare alverde 
                  +Voucher de 20% reducere pentru noua gamă de vopsea de la Schwarzkopf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lenor-perechea perfecta

Am primt pentru a testa  de la minunatii oameni BUZZSTORE două perechi perfecte de detergent + balsam: Gold Orchid și Spring Awakening. Gol...